dijous, d’abril 03, 2008

Cinema

Un breu post per a comunicar que no sóc gens afortunada: este mes m'han tocat sols un total de 12 entrades gratuïtes al cinema, 10 per a anar quan vulga i 2 per a veure hui la preestrena del documental de Joe Strummer [mi primer preesteno, chispas!]
well, el primer preestreno si lleves el del nostre propi curt...

I res, això era, fer enveja a algú que al final no va vindre GRATIS al cine divendres passat a vore una de risa. I recordar-li que ara me'n queden sols vuit i tinc molta família...

Salut!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

JAJAJA.JA SE Q ET REFERIXES A MI, NO?POS ESTE DIVENDRES TINC SOPAR Q LA MEUA COMAPANYA DE LA FAENA JA SEN VA I EM KEDAT ESTA NIT. ESPERE Q M´INCLOGUES A LA LLISTA D´EXIA FAMILIA TAN LLARGA Q TENS I Q DIVENDRES QUE VE ANEM SEGUR!! (encara q amb tu no hi ha res segur).
A MES , JO TINC "ENXUFE", Q SOC LA CAPITANA DEL CLUB DE FANS DE peazoinvetolagaseosa. O NO?

Peazo invento la gaseosa ha dit...

Estava pensant jo.. no era la meua primera preestrena! :)
Guardaré un parell d'entrades per al club de fans, xea!
Salut!