dijous, de març 29, 2007

Back again

Aci està la cosa impactant, que no se diga.



Avui no se que escriure, però si això et contaré el meu dia, plovia i com quasi sempre últimament he anat amb autobus a currar.
Ho reconec, m'he enganxat.
Ahir vaig provar estar dins la manxa (fuelle) del bus, perquè havia massa gent i no m'abellia estar al mogolló, i realment va ser com estar a "la ola marina", aquella de la fira, faltava el tipo que arreplega les fitxes, ho jure. Va haver un moment, entre una frenada forta i un bache, perdò, sot, que vaig pegar un bot de mig metre. Quasi se m'escapa un "iujuuuu!!!", va faltar ben poc!!! I al tornar a casa ho vaig tornar a repetir, i avui també. Estic totalment enganxada!!! Visquen els autobusos amb fuelle!!

Bé, que anava a dir? Ah! això, que he vist al Güebosfuertes, i m'he decepcionat un poc. Em sap greu dir-ho, però si. Semblava un zoo, i el Follonero, eixe gran personatge, estava super seriós. I tot el món fent-los fotos i tal.. no m'ha molat, la veritat. Llàstima.

I per la vesprada hem vist al gran Frank Christmas, gran comunicador, ens perseguia per la mostra de vins, caves i licors i tal i tal. Un gran clàssic.
Visca la cassalla. (I això que ni l'he olorada).

Un dia raro.

Temps estranys.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

DONA, IMPACTANT EL Q ES DIU IMPACTANT....NO MOLT LA VERITAT. PERO EN FIN, ES UN DIA EN LA VIDA DE LOLES I SOLS PER AIXO JA ES INTERESANT.
ESPERANT LA PROXIMA......

PD: A Q HUELEN LAS NUBES?

Anònim ha dit...

PER CERT, HE ANAT AL TEU ENLLAÇ DE PELIS GRATIS....I TOTES SON EN ANGLÉS.....TU CREUS Q EN EL NIVELL JARE AIXO ES POT PERMITIR??