dimecres, de febrer 07, 2007

Un vidio xulo

Pegant-li una mirà a "Llámame Lola" he vist aquest vídeo d'un tipo que s'ha basat per a fer-lo en la cançó "Time is runing out" de Muse, una cançó a la que vaig ser addicta long time ago i que m'ha fet recordar un dels millors concerts in my hole life.
El curt en qüestió està molt xulo i s'ho val la pena, a banda està penjat a dailymotion, una de les tropecentes alternatives al Youtube, que crec que haurem d'anant coneixent, perquè ara per ara potser no estiguem farts encara del 'yutub', pero todo llegará, todo llegará...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja comence a estar fart del YouTube amb les seues merdes de restriccions de copyright.
M'han esborrat el video d'Eufemio que amb tot l'amor vaig pujar fa uns dies.
Maleïts siguen i maleïts siguen els advocats d'Antena3 també.

Peazo invento la gaseosa ha dit...

Hosti, tens raó, he tirat a vore un video que volia del Corbacho i va i m'ix açò: "This video is no longer available due to a copyright claim by Antena 3". Que fuerte me parece, MariCarmen!!!