dijous, de gener 11, 2007

house i tal

Jo sòc de House.
Però no de les que es baixa capítols en anglés subtitulats en qualsevol altra llengua
i on el só va a destemps amb les imatges...
... escotilla ...
No.
Jo sòc de les persones que s'esperen cada dimarts a veure el nou capítol a la tv.
Asín es.
La cosa està en que sempre em quede amb el resquemor de saber el nom de les cançons que utilitzen.
Bó, sempre no.
Tot just la música d'esta setmana si que l'havia reconeguda...
Però bé, m'agradaria saber de vegades com es deia alguna cançó en un moment determinat, i...
voilá!!
He trobat una web
-nosecom-
on et diuen la música que utilitzen a quasi cada escena!
i fins i tot pots escoltar alguns trocets!!


By the way, els 25 anys de moment són com els 24 però amb una coctelera, un llibre de còctails, sis gots de cubata amb el logo de Cerol, una fallera rumbera, un iman per a la nevera, una passejada a les rebaixes, moltes rises amb els col·legues i Xavi Castillo ...i un dia més!!!

(molts regals alcoholics, no? M'ho faré mirar...)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sí, em baixe capitols d'internet en anglès i amb subtitols q van a destemps, i què?

Més friki eres tu amb el House q búsques fins i tot la musiqueta a Internet! D'ací no res tens un poster enorme a l'habitació i una carpeta forradeta amb la cara del House, jaj.

Ah! i Perdidos mola més.