divendres, de desembre 01, 2006

desfasà

Aquestos dies en que no ens funcionava el pc i el portàtil no el podia connectar al Ohno dels webs, em sembla que m'he quedat una miqueta desfassada,

no estic al dia ¿?,

quantes coses m'he perdut!!

Quants vídeos que no he vist...

quantes cançons que no m'he baixat,

mogolló de afotos que no he penjat,

i es que... com dirien els bajoqueta:

Que açò va massa depressa
Que no hi ha temps per a parar un poquet
Que avuí el que no té ordinador és un desgraciat
O alguna cosa pitjor.

Corre que vas retrassat, a comprar-te l'últim model
De la tecnologia, del microxip ciber nuclear.

Com cagalló per sèquia estem anant
Però queda més fi, com excrement per via fluvial.

Jo no tinc mòbil
No tinc internet
No tinc calculadora
No tinc pàgina web.


1 comentari:

Anònim ha dit...

massa depressa va tot, o com diria mazoni, "no tinc temps per pensar que no tinc temps"

blegtor