dilluns, de novembre 06, 2006

Vaya semanita...

Ara, fa una estona, tornant a casa amb el bus
(tot i no tenir bonobush -encara amb la roda de la bicicleta punxada-, ni piles a l'mp3...).
M'he posat al final de tot, de peu, no m'agrada seure al costat de la gent, no m'agrada estar escaxuflada a la finestra, o haver-me d'alçar si hi ha algú que necessita el seient més que jo, no, almenys avui preferia estar directament de peu.
A quina mal hora.
Un xic que estava assegut de de cul, i per tant mirant cap a mi, m'ha preguntat quin hora era.
Jo la sabia.
Clar, l'hora en que acabes de treballar tothom se la sap!!
La d'entrar ja és un altra cosa...

Però tot i això he volgut assegurar-me mirant la pantalleta on fan publicitat
/subliminal segons alguns, útil segons altres/
i mirar l'hora a la banda superior dreta, on la mire tots els dies.
No porte rellotge.
I mirar el meu mòbil em semblava un suïcidi..
i si me'l furta? serà barat, però és útil!!
És el MEU mòbil!!!

Total, que li he dit l'hora, i sembla que el xaval ha pillat confiança i va i em pregunta:
"Cuál es tu parada?"
[científicament comprovat: tots els estranys i/o frikis parlen castellà]
i jo, lliurant una batalla interna li he dit amb el meu millor accent:
"A mità camí".
I de seguida va i em pregunta que si em vindria bé contestar-li un qüestionari.
Perquè?!?! Perquè no se dir que NO?!?!?!
El qüestionari qüestionable en qüestió tractava sobre la vida afectivo-sentimental, sobre la meva, precisament la meva.
Com que al flipat este no li importava, li he omplit el qüestionari qüestionable al més pur estil Sarah Jessica Parker en "Sex in the city".
Quan s'ho llisca segurament es morirà d'enveja.
Ara també em sent com la Carrie de la sèrie, contant el que m'ha passat al meu bloc, no, si ja m'ho deia MariNeuz...

Well, canviant de terç ara us done l'enllaç d'un vídeo que et fa oblidar els dies grisos i estranys, per a un deixos dies "en que uno se lleva a uno mismo como si fuera una bolsa de mercadona llena de leche que se clava en los dedos" - cita de l'agüelo - i voleu esbossar un somriure. Cosa altament recomanable, per cert.

Cosa gens recomanable: "volar" amb clickair...