dimecres, de juny 14, 2006

retalls

Avui, llegnt la premsa -últimament la llisc molt- he vist una cita d'un escriptor eslové, Zarco Petan (gran cognom), on conta que te una relació un tant peculiar amb el món, i cite tal qual :
"la meva relació amb el món és eròtica: me'l passe pel cul".

M'ha agradat.
M'ha fet riure.

Estic descobrint l'humor als diaris...són una font inesgotable de titolars impossibles, i prediccions predecibles (sobretot els horòscops...).
Sense anar més lluny, l'horòscop de l'avui, d'on he tret la cita, signat per Gemma Blat (persona valenta, per ser capaç de posar el seu careto i inclús la seva adreça electrònica al diari!! jo.. jo no ho faria!).
Bó, el que deia, el meu horòscop d'avui:
CAPRICORN: Durant el matí la Lluna encara transitarà pel vostre signe i vosaltres us sentireu més responsables de totes les vostres obligacions"

Que vols que et diga? Jo sols he notat la Lluna perquè he estat mig adormida tooot el matí...i m'he sentit responsable.. lo justito!

I res, com que s'acosta l'exàmen del superior de la JQCV (ara envien un email per a que no se t'oblide!), faré un recordatori de com es diuen els signes de l'horòscop (per a que repasses, Jare), apunteu:
ÀRIES, TAURE, BESSONS, CRANC, LLEÓ, VERGE, BALANÇA, ESCORPIÓ, SAGITARI, CAPRICORN, AQUARI I PEIXOS.

I recordeu anar en compte, perquè el Sol i Plutó lluitaran a veure qui pot més, i també la Lluna estarà suficientment oprimida per sentir-se arraconada.
Així que a ESTUDIAR i no ixir de casa!

(para leer esto en castellano selecciona el texto, dale a copiar,pincha aquí, copia el texto y dale a traducir. Voilá! :) )

5 comentaris:

Anònim ha dit...

BO, JA Q LA JARE IX EN EL TEU "MONÒLEG" ESCRIT, APROFITE PA SALUDAR-TE I AIXI TORNAR A IXIR....JAJA
BO XICONA, ESPERE Q TINGUES MOLTA SORT EL DISSABTE I RECORDA Q CRESSOL ES EN DOS SS....ADEU!!

Anònim ha dit...

PERQ NO ES PUBLICAAAA??

Peazo invento la gaseosa ha dit...

si que s'ha publicat! i a banda, segons la gran enciclopèdia catalana.. cresol és amb una S!! mira-ho!
Definicions de creSol:

cresol1

[variant antiga de gresol]

m.ant. i. dial Gresol.


cresol2

[de creosota i -ol]

m QUÍM ORG Líquid d'olor fenòlica, mescla de cadascun dels tres components isomèrics de fórmula HOC6H4CH3, obtingut del quitrà de carbó.

Toma ya!! (que en valencià normalitzat seria: pren-ho ja!!) :p
Bona nit cresol..

Izevsk ha dit...

Hola persona de la Vall q estudiava amb Lucas! Tens un blog d'allò regraciós i estupendo, a més, el nom és impagable!
Pos això era, a cuidar-se!
(el usuario anónimo apixa segur)
Aleee

Peazo invento la gaseosa ha dit...

hola persona que deixa comentaris!
jo no estudiava amb el tal Lucas, però em "estudiat" el mateix es veu. Ja et dic jo que anonymous no apitxa, que es de La Vall! i allí no s'apitxa! hombre ya! Gràcies per passar!byez